Followers

Thursday, June 30, 2011

Jawapan persoalan kalian :)

First to all , thanks to all yang baru follow blog aku yang xseberapa ni . terlebih dahulu , aku nak mintak maaf kepada sesiapa yang terasa dgn post aku haritu . aku xdak terniat nak cakap belakang ke apa . aku just tulis apa yang aku rasa je . Bila reaction si Hana tu , aku dah rasa besalah sangat ngan dia . aku bukanlah nak cakap belakang pasal dia ataupon sesiapa . seriously , janganlah anggap post tu , aku nak kutuk hampa semua . aku just tulis apa yang aku rasa .

Aku banyak masalah sangat . aku kadang fikir pasal duit aku yang tak cukup nak survive kat unikop ni . yelah , hutang keliling pinggang . even aku pinjam sikit ja , tapi bukan sorang ja aku pinjam . ramai . aku jadi takot kalau aku xcukup duit nak bayar balik . And , aku punya family pun ada problem , aku ni sulung . Kalau ada apa2 masalah , mak aku nanti bagitau segala problem kat aku . mmglah mak aku just bagitau aku , tapi aku rasa gak tanggungjawab tu . takkanla aku just buat xtau ttg problem family aku . Pasal study ni , aku dah makin stress . aku xdatang kelas2 tu bukan apa , bukan sebab malas , aku jadi letih sangat , and cepat sangat aku rasa letih . aku xtau kenapa ngan aku . aku rasa mcm aku ni dah berpenyakit plak .

SO , aku harap semua paham . aku bukanlah nak mintak simpati cuma paham keadaan aku pun dah kira bersyukur sangat2 . seriously , aku just nak berkawan ngan semua orang . aku pun kena jaga hati and perasaan orang gak . aku takot nak xsuka aku plak . yelah , mula2 suka, nnt last2 ckp smua pasal buruk aku . Aku mintak maaf sangat kepada semua budak kelas BM111 3C especially Nurfarhaana Nafiz . Sorry sangat2 . :(

No comments:

Post a Comment