Followers

Wednesday, July 6, 2011

Aku curang ke ?

Semua orang tahu apa itu cinta pertama . ish , malu pulak aku nak cakap . hehe . but , aku ni dikatogerikan sebagai lelaki curang ke ? begini , masa aku belajar kat sekolah menengah ni , aku pernah suka kepada si X ni . boleh dikatakan , dia yang paling aku sayang . walaupun ada orang lebih cantik dari dia ke , tapi aku tetap nakkan si X ni . masa tu , aku sanggup buat apa je untuk dia . walaupun pada hakikatnya , dia dah ada bpunya masa tu . tapi , aku still rapat ngan dia and response dia pun agak baik . Entahla apa yang aku nampak kat dia sampai aku xboleh lupakan dia hingga sekarang .

X ni pernah memberi harapan kat aku and effect dia sampai sekarang aku tunggu dia . aku xtahu sama ada dia pernah suka aku atau x . pernah satu hari itu , aku msg dia . aku sayang dia tapi dia reply . Dia sayang orang lain . but , orang yang dia sayang tu pun dah berpunya . aku cakap kat dia . kalau macam tu , aku sanggup tunggu dia and maybe aku nak jauhkan diri dari dia dulu . X reply , dia kata , dia xleh nak terima dua orang dalam satu masa . pstu , aku dh xreply . dalam brapa minit pastu , dia antar satu msg lagi dia ckp , dia perlukan aku , tapi bagi dia masa . and sampai skrg aku berharap kat dia :(

but skrg, aku dah berpunya , tapi hati aku ini susah nak lupakan dia . mksudnya , aku still suka dia . aku rasa bersalah kat awek aku skrg ni . aku xtau sama ada aku ni tipu dia atau x . sbb aku pun syg awek ni skrg tp dlm msa yg sama aku still xleh lupakn si X ni . adakah aku ni curang ? tapi , apa yang aku tau , aku mungkin susah nak lepaskan awek aku skrg sebab aku syg dia skrg . dia paham aku . selalu ada untuk aku . aku dah makin keliru . mungkin korang xnampak banyak menda apa yang buat aku suka X ni . hanya aku ja rasa .

No comments:

Post a Comment