Followers

Thursday, July 14, 2011

Mid - Term Break . weeee :)

Esok budak2 uitm termasuk kami unikopians akan bercuti dengan senangnye . Malangnya , buku juga terpaksa bawak dgn relanya . huhu . but yeay ! aku nak tinggalkan sminggu hostel aku yang bernyamuk tu . padan muka sminggu xdapat hisap darah aku jenis B ni . ngeh ngeh ngeh. Terbang ke Penang ! weet weet :D

btw , baru2 ni aku dpt kawan baru . hehe. mcm mna kenal ntah . tiba2 mcm rapat trus . hehe . dpt kenal cik adek Rara , babedak and mimi . and erk , mybe danial's heart . haha . barula aku kenal siapa dia sebenarnya . Hebat orangnya . kn kn adek rara ? haha . perangai sempoi kn ? bila diorang dh creta mcm mna prangainya , brula aku dpt tau dia bagaimana . bila aku dgr kisah bdak tu , tringat pulak macam mana ex aku buat aku . sedih plak bila pkir2 balik . aku bkn apa , mcm still xleh trima apa yg ex aku tu buat kt aku . stelah dekat 4 bulan aku kapel ngan dia , baru aku tahu yang dia kapel ngan aku sebab terpaksa dengan alasan nak tutup ceritanya yg dia dah dtinggalkan bf dia . so , aku la mangsanya . aku hidup dalam pentas drama hidup dia . still ada gak prangai mcm tu . wlaupon family dia dah dpt accept aku tmasukla kakak dia yg dlu mcm xpuas ati kt aku je , tapi , dia masih dengan jawapan dia . tapi , aku malas nak ingat , nak tau tny aku . tp , x tanya kt aku pn lagi bgus . heeeee .

pengajarannya : janganla mempermainkan orang walaupon orang itu dah banyak kali dah sakitkan hati anda . Anda mampu mengubahnya :)
kepada pelajar unikop , selamat jalan dan selamat bercuti kalau xde homework . wakakaka .

No comments:

Post a Comment