Followers

Sunday, July 17, 2011

Cuti yang HEBAT !

B O R I N G . Itulah perkataan yang aku leh cakap buat masa skrg . yea , boring sebab Penang ni , kawan aku yang selalu aku lepak , xbalik lagi . Alangkah "bahagia"nya duk sorang2 kt sini . haish . inilah cuti yang paling bosan ! btw , tadi masa aku bukak fesbuk aku , aku ada bukak 1 page ni . dia tulis , kalau tak suka dia , bgtau jelah , dia boleh berambus . aku agak pelik manusia perangai macam ni . aku rasa kalau semua bagitau , pengsan kang . dia xtau ke perangai dia makin lama makin teruk ? ok . aku bercakap ni bukan berdasarkan apa yang aku tau but apa yang aku dengar dari kawan2 dia . Tolongla , muka xcantik xpe , tapi jangan perangai xcantik . nnt terus nmpak buruk . aku bukan xsuka berkawan ngan dia , suka . memang lama aku nak bkawan ngan dia , but , dia punya perangai mcm annoying sikit bg aku .

Kawan2 dia pon dah mula rasa rimas bila nk lepak ngan dia . lagi satu , dia suka putaq belit creta supaya nmpak dia hebat dan menarik . apalah guna menipu ? tmbah2 menipu utk publisiti atau orang nmpak kita bgus . itu semua bullshit . xleh pakai . aku rasa kalau kita cakap menda betul pon , orang takkan kutuk kita kecuali orang itu memang bengap . HAHA . be yourself bkn jadi orang yang hebat tapi bukan diri kita . itu lagilah buat orang jadi hilang respect kt kita . faham ?
aku bukan apa , aku xnak orang kutuk hg pa smua . kesian . Actually , hg tu lawa , cuma perangai je . -,-"

btw , harini aku agakla terbuang masa . kawan aku , Azham , janji nak kluaq karaoke ngan aku tapi datang lambat gila . so , cancel . aku , azham , megat , afi dan shabil lepak kat depan Queensbay . borak kosong2 je . sampaila pukul 4.30pg . gila kan ? tapi , macam bagusla daripada lepak rumah menghadap laptop . lama2 , laptop pon xlarat nak hadap kita . jadi meluat . haha .
esok , aku ni p tgk wayang . masuk adalah percuma . hehehe . best . sepp sikit duet aku yang ciput ni . Assignment , jgn lupa ek ? baek ! miss/madam . huhu . itu aku kena buat . atoyai . Cuti yang HEBAT ! salute abeh .

No comments:

Post a Comment