Followers

Sunday, August 7, 2011

Putus Adalah Jalan Terbaik ?


Apa sebenarnya sesuatu hubungan itu dijalinkan ? sekadar untuk menunjuk bahawa yg kamu juga mempunyai teman wanita/lelaki ? Aku rasa ramai yang menganggap benda ini sekadar hiburan semasa mereka remaja . Tapi , aku rasa benda ni akan buat kita terluka . aku lelaki bukan bunga tapi aku juga berperasaan . Hanya orang yang ego akan menganggap benda ni macam benda lawak . tapi , bila kena kat diri sendiri , baru tersentap . Dalam situasi aku ini , aku ngan dia , makin lama makin banyak aku gaduh ngan dia . gaduh benda yang macam xmasuk akal . and jealous xtentu pasal . Entahla . Tapi , akhirnya dia hantar aku satu msg . msg tu mmg susah aku nak terima , yelah , sbb boleh dikatakan aku ini pun dah sayang kat dia . dia cakap kat aku , dia tau aku tension sbb dia . and dia nak aku decide samada nak putus or tak , lepas raya bagi jawapan kat dia . Entahla , aku pun xtau jalan yang terbaik untuk kami . Aku takot , pasni , boleh ke aku dapat orang yang baik macam dia ? Aku runsing sekarang ni .


Bila aku pikir balik semua benda yang kami gaduh buat aku teragak agak nak teruskan . Aku sabar , sabar , and sabar . tapi sampai bila . takkan aku nak jaga hati dia je ? bila dia nak faham aku ? banyak peluang bagi . kejap je dia ok , pastu dia buat balik . nak jealous tentu pasal , pastu tuduh aku macam2 . Dia tak tahu ke yang aku ni sayang kat dia . Memang aku ni xreti nak tunjuk tapi at least dia pun tau yang aku sayang dia . So ? apa yang dia nak aku buktikan ? haish . Actually , ni la salah satu sebab aku tak suka couple2 ni . myusahkan , diri sendiri terbiar sebab nak jaga hati orang lain . Haruskah aku putus ngan dia ? :(

Kau sebenarnya bintang hati ku ,

Yang kini engkau cinta
sebagai bintang hati
teruslah berpijar
hingga saat kau lelah
kau hanya bisa temani
untukku saja

hingga esokku berarti
bepata cintaku untuk kau hias
sebagai bintang hatimu
hingga hari sekian cintamu utuh
bersamaku

Engkau dinda yang kupuja
teruslah bermimpi indah
hingga hariku menjemput impian
Engkau dinda yang kusayang
teruslah berharap
bawa aku bintang hati yang terindah.

Bila usai cintamu ku hanya bisa
nyanyikan lagu ini untukmu

Engkau dinda yang kupuja
teruslah bermimpi indah
hingga hariku menjemput impian
Engkau dinda yang kusayang
teruslah berharap
bawa aku bintang hati yang terindah.

Sekian :')

No comments:

Post a Comment