Followers

Friday, August 19, 2011

Ramadhan yang ke-19 sudah.



Harini , sebenarnya kita dah berjaya berpuasa sebanyak 19 hari berturut-turut . Harap harap korang dapat habiskan ye ! tapi kan , tahun ni aku sehari pun tak miss bangun sahur . wahahaha , effectnya , apa lagi kalau bukan gemuk mok mok mok . HAHA . tapi kan , tahun aku rasa puasa yang penuh dengan dugaan . Yelah , assignment yang tak pernah habis , quiz and test lahh . apa lagi nak ? assignment yang paling sakit aku buat adalah jen jeng , video drama dan nasyid untuk Arab ! mesti korang pelik kan Arab ni belajar bahasa arab ke jadi pelakon ? ;) banyak masalah yang timbul , tiada kerjasama la , tangguh kerja la . tapi , nasib baik kami dapat siapkannya sebelum due date . Alhamdulillah :) Penat tapi lega . hehe

26hb ni aku dah boleh balik . tiket pun sudah dibelinya pun .bas Transnasional , pkul 6pm . aku rasa aku kena bukak puasa dalam bas la kott . -,-"
Tak sabar la nak rasa bukak puasa dan sembahyang terawih kat Masjid yang dekat ngan rumah aku tu . Suasana tu , bila aku teringat balik , sebaknya . Tambah tambah bila jauh dengan family . Kawan kawan sekolah aku pun banyak dah booking nak bbuka dengan aku . terasa femes pulak aku . HAHA. Paling paling aku tak sabar dan tak tertahan , nak berkumpul kumpul dengan family mak aku dekat kampung , bukak puasa sama sama , sembang sembang sambil makan lemang pada malam raya tu , pastu pagi tu sembahyang raya , kutip duit raya *itupun kalau dapatla. , sesi photography . yeah . dah abis tu , aku akan gapai lemang atau nasik himpit tuk makan bsama sama dengan makanan kegemaran aku , kuah kacang , dan aku juga digelar hantu kuah kacang . muahaha .


Kampung aku , Lenggong , Perak

Tp , aku tak boleh nak raya sebahagianya , sebab , dua minggu lepas raya , kami dah Final . penentu setiap semester . tapi gap setiap agak terkejut , sebab Statistics dan Business Communication , bezanya dekat seminggu . aku rasa macam nanti aku tak buat apa2 la. sebab buscom je pon . tiada yang mengerunkan pun . ohh ohh , lupa . actually , sebelum study week , budak budak bisnes ada dinner . yang berlainan daripada sebelum ni , sem ni , aku ada buat performance time dinner nnt . hehe . 2 lagu akan kami performance . Avenged Sevenfold - Far Away . and lagi satu , xsure lagi . but, lagu Melayu :) tapi suara aku tak sedap tauu ! haha . aku rasa , aku ni tempah malu la tuk dinner nnt . diharap kawan kawan still akan mengaku aku ni kawan diorang lagi . haha :)

1 comment:

  1. huhuuu.....uuuuuuuuu~
    cannot wait for ur performance nnty....
    *mo0d-excited terlebeyh :p

    ReplyDelete