Followers

Saturday, October 8, 2011

Berakhirnya Semester 3

pejam celik pejam celik , dah hampir setahun setengah aku kat kolej ni . boleh dikatakan hampir semua budak kat kolej aku dah kenal skrg , cuma diorang je tak kenal aku . hehe . sorang demi sorang budak budak kolej dah balik tinggalkn penjara diorang . termasuklah roomate roomate aku . ada yang boleh aku jumpa sem depan , dan ada jugak yang tak jumpa dah . sebab , dismiss dan tinggal kt luar . kawan bilik aku , dia dah tak leh stay kat kolej dah sebab bapak dia tak bagi . ini semua gara gara dia kena denggi aritu . huhu . Danial , dia sedih sebab takleh stay kolej dah . aritu kan , dia nanges sebab nk berpisah . dia peluk aku . hoho . tapi , dia cepat touching la beb . mana tak , rapat gila ngan aku . Budak budak roomate aku yang lain pun , ramai dah balik harini . dua hari lepas kami pergi HR Steakhouse . pergi dua kereta . tanpa diduga , aku tertinggal hp aku kat situ . aduyai . sedih sungguh la . dah la aku sayang gila kat hp aku tu , Nokia E71 :(

And semalam , aku pergi Sunway Piramid , main ice-skating . 1st time dlm hidup aku main benda tu . aku kena rm28 tuk tiket sebab aku xde glove and socks . kalau ada dua tu , aku just kena bayar rm20 je . kawan kawan aku jatuh terlentang la , tersebam la , terlanggar orang la . haha . yang ajaibnya , aku tak jatuh jatuh walaupun 1st time . hoho . pastu , makan mcD and gerak . hehe . aku ingat , nnt aku nak bawak awek aku kalau aku dah pro abis nanti . hehe :D

Tapi kan , harini dah tak best . sunyi , suram . buat sedih je . kalau tak , rumah aku ni , kecoh je . bising gila . bila dah mcm ni , lenggang gila . urghh . tak suka aku . and aku rindu kat hp aku la . kalau tak , tiap2 pagi dengar alarm aku , lagu Aizat - Sungai Lui . huhuhu . By the way , aku ada lagu agak baru la , aku baru dengar semalam dan ternyata best :D


Artis : Aliff Satar

Tajuk : Lelaki Seperti Aku

Link : http://www.youtube.com/watch?v=Xr4xD4Yl5X8





Overall for this last month , rasa happy sebab aku dapat contact orang yang aku suka dahulu walaupon sebagai anonymous :) dan dialah yang pertama dalam hidup aku.

No comments:

Post a Comment