Followers

Monday, October 10, 2011

Kenapa ?

aku tak tahu kenapa aku terasa sangat bila dia cakap aku duk mngata dia .
kenapa ?
padahal , aku ni slalu orang aniaya aku .
kenapa ?
sebab aku terlalu baik sgt ngan orang smpai orang pijak pijak kepala aku. orang duk kutuk aku la . buat taik kat aku .
kenapa ?
ingat aku tak nampak ? kata aku backstabber la . padahal , dia yang back stab aku . hey , aku tak heran la setakat kawan sebab nak gunakan aku . aku tau aku miskin , tapi takyah nak ungkit benda dulu yang kau penah tolong aku . aku tahu siapa aku and aku sedar diri .
kenapa ?
sebab nak tunjuk yang kau tu lebih hebat ? sudahla . aku kalau nak burukkan kau tu , lagi banyak . aku rasa nak cerita baik kau tu , ciput je .
so , takpayah la rasa diri korang tu hebat . sebab korang tu cuma banggakan rezeki yang tuhan bagi je .
aku ada baca satu blog ni , aku nak cakap yang aku penah cakap buruk pasal dia , aku admit semua tu . tapi itu semua dulu , sebab aku tak matang lagi . kalau skrg , aku dah tak cerita apa2 dah pasal dia . please . skrg aku cuma berani contact dengan sebagai anonymous je . :(

1 comment: