Followers

Sunday, October 30, 2011

Follower ke-100 ; Entry aku terpilih di Blog Yuyu Zulaikha ?

Okay . jujur aku cakap , aku happy gila gila dan gila plus demam . Happy sebab Yuyu Zulaikha promote aku punya entry "Ayah , Ibu nak pergi mana" dan follower aku sudah melepasi 100 orang :) Thanks kepada semua yang telibat .

Semua bermula dari sini , aku jumpa satu blogger ni , Tun Feyra Shamsuddin , kami sembang pasal blog and aku suruh dia comment psl cerpen yang aku buat . maklumlah , aku newbie je . then , bila comment dah pnjang berjela . tiba2 , tanpa terduga , Yuyu Zulaikha comment kata " boleh promote ni.." . aku terus macam kebengongan . biar betul dia nak promote aku , padahal , apa la sangat aku punya entry ni . erk , dia kata besok dia promote sebab dia akan pilih 2 blog yang terbaik baginya , so , 30/10/2011 , entry aku terpilih .

kupukupukecik.blogspot.com/


nampak tak nama Khairil Adri ? hehe. yuyu cakap " belog yang sungguh tersentuh hati. yuyu baca semua habis entry." *sorrylah sebab quality gambar tak begitu sedap mata memandang -,-
Thanks again , Yuyu Zulaikha :)

Ok. disebabkan blog aku dipromote , so, follower menaik secara mendadak dadak dadak . heeee
Oleh itu , kita lihat siapa follower aku yang ke 100 .

kenal tak blog siapa ni ? >.< heee

http://aimymeminee.blogspot.com/


Congrates !
# amyazhari (: #

Okay . terima kasih kepada semuanya terlibat dan sokongan yang anda berikan saya amat amat dan amatkan menghargainya punn . heee :)
Tambahan , disebabkan ramai tanya pasal tajuk lagu ini , tajuk lagu dalam blog ni
Goliath - Bawa Kau Pergi :)

13 comments: