Followers

Tuesday, October 25, 2011

Happy + Sedih

sudah sekian lama aku tak update aku punya blog ni . kesian dia , rindu nak merepek kat dia :)
okay , dalam masa cuti ni , banyak benda yang terjadi kat aku . tapi , lebih banyak yang happy daripada sedih . okay , 1st benda yang aku nak cerita ni bukan sedih , tapi , penat sikit sebab aku dah mula kerja kat kantin sekolah SMK Sungai Nibong . dipendekkan cerita , tempat ex aku skolah dulu . maybe ramai yang kenal aku , tapi aku tak . aku kadang kadang jadi macam tak best . tapi , apa boleh buat , terpaksa kerja kat situ sebab kat sekolah lama aku , SMK Bukit Jambul , dah ramai pekerja . apa pun , Alhamdulillah la sebab dpt kerja yang halal . yang happy , aku jumpa dapat contact ngan dia balik . dah dekat berapa tahun dah :) sebelum ni memang ada . tapi , bukan sebab kami tapi orang lain punya pasal :) YA ! aku happy gila and dah separuh gila dah . doa aku dimakbul dah . but , dia dah nak kahwin :( aku tak tau kenapa aku sedih patutnya aku gembira untuk dia sebab benda tu memang yang paling terbaik untuk dia :') tapi , doa aku hanya termakbul utk dapat cntct ngan dia ja . aku tahu , Allah maha Adil :)

Ada lagi satu benda yang aku sedih , berkenaan dgn bola . Manchester United menghmpakan aku dgn kekalahan yang teruk kat tmpat sendiri . 6 - 1 ? sungguh malang la ferguson malam aritu :( dah , takmau cakap dah. fulstop pasal benda ni :(

Tapi , aku hanya gembira sebab dapat contact ngan dia :) seriously . Dan , aku tahu , dia bukan tercipta untukku . tapi , aku sangat happy sebab dapat jumpa dia . Bagi aku , kekurangan dialah yang buat aku suka akan dia :) aku bukan nak kutuk tapi tak guna jugak kalau orang tu perfect , tapi , perangai macam apa ja . betul tak ? :) mungkin orang akan ingat aku ni suka layan perempuan , tapi , dia ni lain . istimewa bagi aku . and , until now , aku tak penah jumpa orang yang macam dia :) dia lain dari yang lain . mungkin aku salah sorang yang nak faham dia :)

If dia nak kahwin ,
saya nak ucapkan ribuan terima kasih sebab boleh terima saya sebagai kawan or kenalan dalam hidup kamu . tapi , maaflah saya jika saya tak hadir majlis pernikahan or perkahwinan kamu nanti . maaflah . saya memang tak sanggup . sebak :(
Terima kasih atas segalanya :') , NH

3 comments:

  1. chill ye bro..maybe ada yg terbaik lg nanti.. :)

    ReplyDelete
  2. maybe ada yang terbaik , tapi takkan penah ada yang akan spertinya :(
    but, i'm not strong enough :(

    ReplyDelete